För Ungdom - Med Ungdom - Till Ungdom
IBS Svedala
Innebandy

Stöd oss i vår verksamhet

INNEBANDYSÄLLSKAPET SVEDALA  (IBS)

Föreningen bildades 1997

En förening som för tillfället har 202 medlemmar och omkring 32 ledare.

En förening som vill utveckla och utöka sin verksamheten.

I nuläget finns det  1  seniorlag i föreningen.

Utöver dessa finns 6 ungdomslag.

Det är här vi vill utöka. Efterfrågan är stor.

IBS Svedala är en ideell förening som bygger på intäkter från medlemmarna samt kommunala och statliga bidrag.

Sammantaget  räcker inte dessa till utökning och utveckling.

Då föreningen vill hålla medlemsavgifterna på rimliga nivåer för ungdomar och samtidigt kunna erbjuda

en meningsfull verksamhet för barn och ungdom söker vi ständigt efter nya sponsorer.

IBS Svedala vill och kan vidareutveckla föreningen men detta kräver mer resurser.

Varför stödja oss?

Vi har som mål att ge våra ungdomar en meningsfull fritidsaktivitet och jobbar aktivt mot mobbing, droger och doping.

Vi har en fastställd ungdomspolicy och spelarutveckling samt utbildar våra ledare och uppmuntrar våra ungdomar att bli domare.

Hos oss får alla ungdomar vara med och spela.

Låt oss tillsammans sätta IBS Svedala på Innebandykartan

Är du eller ditt företag intresserade kontaktar du/ni sponsorsansvarig:

Lars Sjöberg

lars@svicken.se